خبرهای داغ:
حسین بروجردی در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: سیاست و مردم به هم پیوسته اند. با انتخاب فرد توانا و متعهد؛ رفاه، امنیت و گشایش های زیادی ایجاد می شود در حالی که دشمن ایمان و امید مردم را برای فروپاشی کشور هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج_قزوین، انتخابات به عنوان بزرگترین رخداد عرصه دموکراسی برای واگذاری مسئولیت به سیاسیون نمایشی بی نظیر از دخالت مردم در انتخاب مدیران به نمایش می گذارد با انتخاب افراد توانا و‌ متعهد مسیرهای صعب العبور پیش روی کشور را با هزینه کمتر گذر خواهیم کرد، اتحاد و انسجام و اعتماد به مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری جلوه ای از پیروزی کشور را در عرصه بین المللی به نمایش می گذرد خبرگزاری بسیج گفت و گویی با سرهنگ پاسدار حسین بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انجام داده که از نظر مخاطبین می گذرد.

مسئولیت ها امانت الهی مردم به دولت مردان است

سرهنگ پاسدار حسین بروجردی در خصوص حضور در انتخابات با مشارکت حداکثری گفت: این فرصت بسیار بزرگی است که به لطف انقلاب اسلامی مردم در انتخابات مدیران و رهبر جامعه دخالت مستقیم دارند و از بین افراد توانمند بهترین ها را انتخاب کنند تا امانت الهی از جانب مردم را که مسئولیت در اداره کشور است به نحو احسنت پاسداری کنند.

وی تشریح کرد: مجلس شورای اسلامی از مشروطه تا امروز فراز و نشیب های زیادی طی کرده است و دوران بسیار حساس را در تاریخ کشور ثبت و نقاط ضعف و قوت فراوان داشته است.مجلس همواره در راس امور است و‌ اگر این اتفاق در برخی سال ها کم رنگ شده است ناشی از نمایندگانی است که به صورت قانونی و با رای مردم پا به عرصه مدیریت و نمایندگی گذاشتند اما توانمندی و تخصص و بصیرت کافی را برای حل مشکلات مردم نداشته اند.

تولید قدرت ملی با حضور حداکثری شکل می گیرد

بروجردی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت برای امنیت ملی می کند و در پیشران اقتصادی سیاسی، نظامی و‌امنیتی کشور در عرصه داخلی و بین المللی موثر است‌. اخیرا دولت آمریکا وقتی صلابت ایران را در سیاست خارجی و غلبه بر مشکلات را دید خواهان احیای برجام شد با شروع اغتشاشات پیرامون مهسا امینی از درخواست خویش منصرف شد چون احساس ضعف و سقوط را در جامعه دیدند همانند گرگ دندان تیز کرده به انتظار نشستند تا ضربه کاری بر پیکر ملت وارد کنند. 

معاون سیاسی سپاه استان قزوین تشریح کرد: حضور حداکثری و‌انتخاب اصلح تولید قدرت برای کشور می کند و این اتفاق سبب می شود دیگران در برابر خواست و اراده ملت عقب نشینی کنند، دشمن در این زمینه با دو حربه نابودی ایمان و امید مردم به میدان آمده است.

نا امیدی خود باوری را در مردم و مسیولان نابود می کند

بروجردی تصریح کرد: وقتی ایمان مردم زده شد در حقیقت بی تفاوتی و‌ناهنجاری رفتار مسئولان از نظر جامعه کم رنگ می شود و بخشی بزرگی از مولفه قدرت کشور که جهاد و شهادت، ایثار و از خودگذشتگی است به حاشیه می رود و با زدن امید مردم بی اعتمادی به حاکنیت افزایش می باید و خودباوری در دولت و ملت نابود می کند لذا کشور به سمت وابستگی تحت هر شرایطی پیش خواهد رفت.

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای برای رفع مشکلات کشور مانند تورم، بیکاری، سیاسی و اقتصادی نیاز است تا در عرصه و داخلی دست برتر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها